Friday, February 1, 2013

red velvet marble cheese brownie


Alhamdulilah hari ini hari Jumaat yang mulia saya berkesempatan menyediakan satu brownie hehe yang di ambil dari garapan KakNor kita. Resepi ini amat senang untuk di cuba dan sedap pulak tu.
Terima kasih ye KakNor di atas kesedapan resepi ini dan satu kelainan rasa. Waaaa tau tak sebab waktu saya meletakan perwarna merah satu mengambil botol sirap ros yang warna merah juga.
Hmmmm dah letak baru terperasan laaaa sirap ros. Ros pun ros la....tapi adunan jadi merah kecoklatan.
Setelah di bakar bau harum ros memenuhi ruang rumah.....segarnya alahai wangi .


Sekira nya hendak lihat resepi boleh la lawat blog KakNor .


10 comments:

inahar ali said...

salam rindu noor..wow nmpak menarik kaler merah tu..redvelvet perisa ros ek..hehe! pepun yg penting rasa kan..bak akak 2 potong..yummyy!!

Qasey Honey said...

nmpk mabeles brownies RV ni..nyum2

Noor Yusoff said...

Inahar>> lama lah kita tak singgah sana laaa nanti nak letak link supaya tak lupa.... Bab sirap ros tu letak dekat dekat nak buat agar agar tapi dah tertukar alahai tapi wangi lah pulak brownie tu.

Qasey >> Rv memang cantik kan kek pun cantik juga...

Lesung Batu said...

baru tadi singgah dapur k.nor..wah semua pakat buat RV..nmpak best sgt!

K.Nor said...

salam noor, mekasih sudi cuba.. mesti wangi RV brownies noor kan.. :)

ibundo said...

salam. dah lama tak buat rv. teringin pulak...

Mamasya said...

Aslmkum
wangi bau harum ros tu boleh buat tak sabar nak potong mkn...

HomeKreation said...

Aslmkm Noor cayang. Along dh lama tak bw... keletihan & kesibukan selalu. Mmg mabeles kek cheese ni! Tentu sedap ada bau Ros!

Qhaifa Nur said...

nak buat tak pandai..beli sajalah
nampak sedap RV ni..

MamaFaMi said...

Kita memang teringin nak buat benda ni, tapi sampai hari ni takkkk juga terbuat buat.