Saturday, February 9, 2013

banana butter cake

Bersantai santai di luar rumah kiri kanan sunyi sepi ...takda orang . Cuti perayaan agak lama 9 hari panjangkan untuk budak budak sekolah pasti happy samgat. Tapi kita yang di rumah pening nak kena buat menu lain ...maklum lah cuti kedai sana sini tutup.
Petang tadi menikmati secawan teh panas dengan sekeping kek butter perisa pisang. Saya sungguh terpikat dengan blog Rima dengan berjenis jenis kek nya. Tapi saya hanya mampu menjamah sekeping saja manakala yang lain akan saya pack dan beri pada kengkawan yang tinggal berdekatan. Jika mereka bertandang ke rumah hehe rezeki laa.

Jika nak kan resepinya boleh lah klik di sini ...Rima .



3 comments:

HomeKreation said...

Aslmkm Noor cayang. nampak sedap kek pisang ni sbb ada ceklet...

inahar ali said...

salam noor..wah sedaapnyer nmpak kek pisang tu..terliur akak memalam buta nih..huhu!

Noor Yusoff said...

along ...hehe walaupun ada coklat tapi tak manis sangat hehe

Inahar....nampaknya tuan umah kena buat sebiji kat rumah ...saya pun tergoda lihat kek nie kat blog Rima