Thursday, June 7, 2012

Spaghetti with Chicken


Hidangan semalam tiba tiba saja terasa nak makan sedikit berat hehe hujan kot..maka perut pun cepat bagi signal lapar. Untuk tidak melengahkan masa kita pun bingkas menyediakan satu hidangan yang ringkas tapi berat maka terhasil lah spaghetti ayam. Saya suka sangat makan sos putih gini pada waktu malam .
Tambahan pulak waktu saya ke Tesco berdekatan terjumpa lah beberapa herba segar dari jenis masakan barat iaitu daun rosemarry segar, Thyme,Sage,Basil,Italian parsley semuanya saya masuk dalam bakul. Maka rasanya minggu nie banyak lah masakan barat akan keluar dari dapur saya .

Kali nie saya tak letak resepi lah sebab saya pakai letak saja ramuan nya ikut suka hati terlebih sana sini . Tapi hasilnya ummmppp sedaplah ikut tekak saya. Saya suka yang ada lebih herba sebab ianya sangat wangi dan menambah kesedapan sedia ada...arggghh makan banyak pulak.


2 comments:

MamaFaMi said...

Hish sedapnya Kak Noor oi... dahlah tengahari tadi makan roti je... menggelodak perut ni tengok spagetti Kak Noor.

Qasey Honey said...

nmpk cm sedap jugak spegetti chicken ni...nyum2