Sunday, July 24, 2011

Chocolate coffee slice

Dua tiga hari tak update blog ...bukan sibuk pon tapi malas. Ahhh kekadang bila brodband macam ciput memang boring nak upload gambar kan. Saya rasakan menjelang malam lagi penat ....line selalu semput last last tutup pc...dan layan cerita korea kat channel 393....You don't know women. Ok....sesiapa yang nonton cerita ini mesti geram dengan si perampas suami orang tu...Yu Ran.  Eeekk jika sambung jadi yuran.

Kek ini agak moist dengan rasa kopi dan lemak manis di samping kerim di atas kek. Kerim kastad menjadikan kek ini lebih sedap.  Gambar di atas adalah dari keratan buku masak tersebut. Banyak juga kek kek yang menarik dalam buku ini. 

Inilah kek yang saya buat ...tak ada fresh fruit maupun dalam tin maka saya hias saja dengan coklat button .
Resepi nanti saya scan page tersebut...sebab saya malas menaip.




KLIK pada resepi untuk mendapat paparan yang jelas...saya buat setengah resepi saja sebab percubaan pertama.

No comments: