Sunday, April 1, 2012

Bingka Biskut Crackers

Bingka yang menjadi ikutan masa kini. Hihi bila dah lihat ramai nya peminat maka tergerak juga hati nak merasa nya jugakan. Ini lah hasilnya dari dapur saya petang tadi. Saya buat setengah adunan saja . Hasilnya memang sedap tapi saya tak letak bijan sebab nak cepat siap bijan pun cari tak jumpa. Walhal baru saja beli satu plastic kecil rasa nya guna setengah tahun pun tak habis. Disebabkan kehilangan misteri bijan kita gantikan dengan kepingan almond saja .

3 comments:

HomeKreation said...

Salam pepagi buta.... heheee. Letak almond lagi lah sedap kan Noor. Abis semua terkena virus kuih ni. Dah merasa baru puas hati kan.

Mamasya said...

Slmt berhujung minggu k.Noor.tgh demam bingka biskut skrg ni.sy kena cari biskut craker dulu baru boleh buat...

CitarasaKu said...

Along >> betul tu ..selagi tak buat dok termimpi mimpi camana lah rasanya. Bila dah buat baru lega.

Mamasya >> inilah di namakan cabaran ...mesti nak kena rasa juga baru puas hati hahaha