Tuesday, February 14, 2012

Blog ku buat hal pulak...

Kelmarin merupakan saat cemas bila buka saja catatan harian ku ini tiba tiba statusnya telah di removed or deleted. Haha sebab apa ??...puas memikirkan sebab ini adalah blog kedua selepas yang dulu terjadi begini. Akhirnya kita buat keputusan untuk pergi ke help option dan ada beberapa step untuk di ikuti. Tak sampai 5 minit saja akuan dapat di akses. Alhamdulilah lega jika tidak hilanglanglah segala rencah ratus dunia masakan ini. Nak buat yang baru memang senang tapi sayang sangat kehilangan link teman cyber semua.ang ada.
Dan mulai kelmarin semua fail fail yang ada telah ku buat backup dalam salinan lain. Manalah tahu ianya akan berulang kembali.

3 comments:

Patyskitchen - Exploring Global Flavor Around The World said...

Akak pun pernah kena macam tu...berpinau mata dibuatnya..sudah rsipi akak masukkan semua dalam sebagai catat journal masakan,,,pula dia kata hilang mau tak panik..memang berderau jantung tapi akak lepas 24 jam baru settle

Chik Mimi said...

kita pun kena noor tapi x boleh boleh nak edit tak boleh

Ayam said...

>>Paty's oh memang frust sangat masa jadi tu tapi di sebabkan second time maka kita cuba request kembali sib baik selamat. Alhamdulilah.

>> Chik Mimi
Tak sangka ramai juga alami prob yang sama. Sib baik dapat kembali.