Saturday, November 24, 2012

Ohhh my durian crepes

Hidangan petang semalam yang mengoda sangat. Memang teruja nak membuat crepes nie. Entah beberapa kali percubaan tapi hampir tidak menepati seperti yang di jual di kedai.
Alhamdulilah dengan resepi ini ,akhirnya impian menjadi kenyataan.
Kulit crepes yang terhasil amat mulus dan kenyal bila di makan. Ucapan terima kasih saya buat Patty yang tidak lokek berkongsi resepi ini.  

 Apapun untuk resepi ini sila lah ke Blog beliau....Patys .
Bentuk crepes saya nie memanjang...sepatutnya empat segi kan...macam di jual di kedai.



1 comment:

Nooriah Abdullah said...

wah ada crepe durian jugak ya kt sini tak tahan jugak akak ni sabar je dulu tunggu petang heee