Monday, January 30, 2012

Tuna~mini pizza

Pagi yang segar dan agak sejuk dalam waktu waktu begini. Hujan yang turun semalam walaupun sekejap tapi memadai untuk mengurangkan debu di luar di sebabkan cuaca panas yang terik siang hari.
Waktu menonton Ajl semalam sempat juga saya membuat roti untuk breafast pagi ini. Lama lah juga saya tidak membuat roti ,apapun roti mini pizza ini menyenangkan tugasan di pagi hari dan sekaligus bekal untuk si Yonyon kesekolah.
Mengunakan roti asas doh serta berintikan tuna bermayonis keju berserta bawang holland .

Resepi boleh di dapati sini .Resepi yang selalu saya gunakan dan di pelbagaikan dengan inti yang bermacam jenis.

6 comments:

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Selamat Pagi Noor, awal bersiaran hari ini.. Resipi ini one of my children's favourite..bolehlah masuk list untuk try

CitarasaKu said...

haha (gelak besar) almaklum pagi tadi tak payah prepare breakfast dah siap sedia hik hik.

Mamasya said...

Aslmkum K.Noor. roti home made...panas2 baru keluar dr oven..lembut je... sedapnya.
re; kat Msia mungkin susah nak dpt bahan2 pewarnanya......mungkin ganti dg pewarna biasa ataupun kunyit.

blogresipi.com said...

Salam Kak Noor,
Anak2 mesti lah suka roti panas2 homemade macam ni. Saya pun kadang2 sangat meroti. kalau dapat buat memang seronok tengok sikecik makan :)
Ijan

Cekgu Maz said...

salam....wah gebunya roti tu..,musti sedap...roti nie memang kenyang la kalau gebu cam nie

norlieharumaini said...

nampak menggoda ... salam kenal...