Thursday, January 26, 2012

Spagetti carbonara

Bila kemalasan melanda maka masak pun simple simple saja. Tapi semalam saya mengalami masaalah gusi membengkak. Musim panas yang membahang kepanasan membuat gusi kita yang tak seberapa sihat nie mengalami proses kemurungan gitu. Bila gusi membengkak maka menu pun berubah juga.
Semalam hanya dapat sediakan Spagetti yang ringkas saja tapi pedas...tekak melayu kan. Kali ini saya guna sos Prego dalam tin berserta sedikit bahan yang lain untuk menjadikan lebih Ummph.
Sempena sambutan Raya Cina yang di adakan di kawasan perumahan saya. Terdapat banyak acara kebudayaan dan seni silat melayu .  Tapi saya tak sempat nak ambil gambar masa pertunjukan bunga apa sebab saya berada di kedudukan paling hampir dan waktu itu tak tahupun ada bunga api. Di sebabkan kedudukan saya terlalu dekat maka tidak berpeluanglah saya menyimpan memori tersebut.




1 comment:

HomeKreation said...

Salam Noor. Semuga cepat sembuh ya.... sedap mkn spageti...