Friday, March 2, 2012

Roti saja


Sarapan pagi hanya dengan dua keping roti yang di grill bersama telur yang di masak begni saja. Mulanya nak tambah sosej ayam tapi cancel la...sebab nanti rasa berat pulak makan pagi nie. Sebenar nya saya kurang sihat sikit...pening kepala dan deman. Waktu kelmarin masa nak keluar jumpa dengan kengkawan pun masih berbelah bagi sebab bila kita kurang sedap badan memang rasa kurang selesa...tambahan pulak kena panas yang terik. Tapi keluar juga berjumpa dengan mereka sebab majlis itu untuk meraikan ulangtahun kelahiran KakRos dan juga saya.
KakRos pula akan berangkat ke Vietnam dan Europe pada 4 hb mar memang masa yang singkat jika saya cancel. Apapun sangat sangat terharu dan gembira sangat. Susah nak cari kawan kawan begini walaupun anak anak kami sekarang berada di sekolah berlainan tapi kami masih bersama.


Sebahagian dari apa yang sempat di rakam. Gambar memang  sengaja di kaburkan...atas sebab sebab tertentu .
Gambar Kak Wati yang posing anggun sangat comel. Jika bertudung biru semuanya sedondon biru.

 .

Akak NoorShidah dan KakRos dan saya duduk di sebelah mereka sedang mengambil gambar...so gambar saya tak ada lah kat sini. Gambar saya pulak dalam blackberry mereka laaa.




KakZai dan Datin...posing maut gitu...best sangat dapat jumpa dengan semua...yang tiada di sini hanya Yanie...nun di Ipoh.




No comments: