Tuesday, March 20, 2012

Bila jiran lama menjenguk.....



Vanilla cupcake lagi rasanya seminggu lalu dah buat biasalah saya buat jika ada masa lapang. dan kebetulan pulak pagi kelmarin ada kawan datang Gayah dengan Ida. Memang rezeki mereka sebab dah tersedia atas meja haaa budak budak suka laa.Saya pun jamu mereka dengan pizza sejukbeku keluarkan serta di panaskan untuk di makan. 
Alhamdulilah adalah juga daripada air bujang dengan biskut kering saja. Mereka adalah jiran dari kediaman lamaku dulu.Lama juga tidak berjumpa dengan mereka walaupun jarak tidaklah jauh. tapi kesibukan kerja harian membuatkan terbatas pengerakan.

  


Baby Juma...hihi meleleh air liurnya...dauble chin pulak tu....comel sangat,,,buatku geram lagipun kita memang suka dengan baby girl.

  
Sukanya baby bila ibunya buat lambong hehe. Sukanyer dia....kita pun suka gak tapi tak ada rezeki  Hmmm lihat sajalah.




4 comments:

Chah said...

Lama x dngar nama org Gayah...keke ntah apa2 komen...yg nyata cuppies mmg pilihan tepat kalo nk berkumpul bergeder2 cm tu...x sememeh sgt..kalo kek...hmmmm mau berserabai birai...:)

Ayam said...

Chah >>wakaka nama tu glamer you...haha susah benar nak cari kan. Mana sebenar Rozigaya , satu nama yang jarang di dengar tapi dia kenalkan dgn nama Gayah saja, Betul tu cuppies senang nak control sbb senang makan dua tiga sudu dah habis sebiji.

Ayam said...
This comment has been removed by the author.
Malay-Kadazan girl said...

Wah langkah kanan teman-teman you. Nampak cute cupcake.