Sunday, October 20, 2013

cerita pagi minggu

Asalamualaikum di pagi mingu yang redup ini. Agak lama blog saya tidak di kemas kini...haha sebenarnya saya sedang membuat kukis untuk anak kawan saya sebagai door gift maka urusan harian tersangat ketat almaklum saya sebelum nie tak pernah buat banyak untuk sesuatu kukis . Sebelum saya buat saya makan tapi memandangkan rakan baik saya memujuk saya maka saya rasa kesian pulak jika tak buat kan. 
Itulah sebabnya saya hahaha semua tak sempat walaupun kenduri nya pada bulan depan. Bayangkan hampir seribu biji ...tidak pernah saya buat untuk sejenis.

Pagi nie saya minum milo dan spaghetti sambil sibuk dok memikirkan motif dan corak apa lagi yang nak saya letak pada biskut ini setelah saya membuatnya untuk lebih rasa ,sedap dan ranggup serta nampak cantik untuk di bawa pulang tetamunya. 


No comments: