Tuesday, December 31, 2013

maxican bun

Entry terakhir di malam 31 dec 2013. Sekejap lagi kita bakal menyambut awal tahun 2014. Syukur kepada Allah , Malaysia negara tercinta kita masih mampu bergerak sana sini dengan aman dan mempu menjalani kehidupan harian seperti biasa.
Syukur pada Allah umur kita meningkat lagi .
Apapun sebagai entri terakhir tahun saya nak letakan roti saja . Roti sebagai santapan saya di waktu petang hari. Nampaknya dua tiga hari saya asyik buat roti saja .
Saya mengunakan roti asas doh saja manakala piping di atas roti saya tambah perisa nescafe habis satu dapur saya semerbak bau waktu bakar tadi.
Akhir kata...Saya ingin mengucapkan Selamat menyambut tahun 2014 semuga kehidupan aman damai .Aminn.

2 comments:

Sue @ Nenie said...

Salam..Selamat tahun baru 2014 buat akak sekeluarga..Semoga bertambah ceria dan gembira serta diberkati OlehNya.

emmmm sedapnya mexican bun ni...saya pernah buat 2 kali..memang wangi jeee semasa membakarnya

HomeKreation said...

Aslmkm Noor cayang. Slmt Tahun Baru, semuga ceria & sukses! Lama nya tak bw... bz selalu tapi kekawan tetap di ingatan.... mmmmuah2