Wednesday, December 21, 2011

Tart Nenas lagi

Biasa lah di waktu cuti sekolah dah nak berakhir nie sememang nya sibuk. Bukan berjalan jalan tapi pergi membeli kelengkapan sekolah. Baju sekolah untuk yang bersaiz besar agak payah juga. Anak kita di dalam kategori montel haha siap beli di awal cuti. Masa tu banyak saiz...sekarang nie cuma perlu mencari bahan rujukan sebab tahun hadapan bakal menduduki PMR. Apapun esuk keputusan PMR akan di umumkan. Anak saudara kita ...si Awin siap duk berkira hari.... semasa waktu kita dulu susah hati gak sampai tak lalu makan. Hari ambil keputusan tu kita duk jauh jauh intai sebab malu dan takut. Apa pun dah berlalu nanti time anak kita ambil result camana lah nanti .
Tart yang semalam kita buat nie dah siap posing . My sis cakap kenapa tart nie berbentuk tigasegi. Sebab kita nak lain fesyen sikit laa...lagipun buat macam nie bila makan tak mudah tumpah dan senang di susun. Di tambah bunga comel ala "En.Mat Gebu" .






5 comments:

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Nampak gebus...favourite akak ni...

Chik Mimi said...

Noor tart mmg fave ku ghajennya depa
anak kita sebayala Noor

Mamasya said...

Aslmkum Noor

rajin buat tat siap bunga2...nampak menarik..
bila baca kisah persiapan anak2 sek....teringat hujung thn lepas sibuk buat persiapan sek anak...beli uniform dll. kat sini sibuk beli persiapan bulan sept lepas sbb sek mula awal sept.

openid said...

Kreatif nya bentuk segitiga. memang betul, tak tumpah lah macam ni. hehe

Hujung cuti sekolah ni mesti ramai dok shopping barang sekolah kan. meriah macam hari raya. :D
Ijan

armouris said...

kalau suka nanas jom minum Kopi Nanas