Monday, August 19, 2013

Sambutan Jalur Gemilang di Dataran Zero




Selama tinggal di sini , inilah pertama kali saya berpeluang datang untuk menyaksikan kemeriah sambutan merdeka . Sebelum ini saya selalu je di Penang waktu single dulu la .
Malam itu agak ramai pengunjung ...kami tiba di situ waktu pun dah lewat . Saya sempat memgambil beberapa pose sebelum beredar untuk pulang namun tak dapat keluar sebab laluan tertutup dek orangramai yang memenuhi semua ruang dan laluan luar di tutup . Jadi sepanjang malam kami melekat di situ dan paling q panjang waktu membeli KfC buat mengalas perut yang kosong.
Ada persembahan artis yang sempat saya rakam dari jarak jauh juga dengan mengunakan lens zoom saya nampak dekat lah penghibur itu . Ada ramai juga tapi hanya ini lah yang sempat saya rakam .

\
Sekumpulan photograhers yang mengambil gambar penonton dan kamera tv siap berlegar legar atas kepala susah nak fokus haha.

  ...  saya harus lepak atas jalan. Eeee

 Dari segi persembahan saya sangat suka dengan tarian ini . Melihat corak tari kebudayaan dari Kelantan yang sangat menarik .






Bunga api ....memang saya nak rakam sangat memandangkan kedudukan saya agak dekat dgn kawasan palancar jadi untuk mengambil shoot yag cantik memang tidak dapat . Jika saya rakam habislah lens saya jadi saya sempat ambil di kedudukan jauh sikit je ...rugi kan .




No comments: