Wednesday, August 7, 2013

salam lebaran



Selamat menyambut kedatangan Syawal , Ramadhan bakal berlalu dalam beberapa jam saja lagi. Dan di kesempatan ini saya memohon kemaafan sekirannya terdapat kekasaran bahasa dalam sepanjang penulisan saya yang selalunnya pakai letak saja. 
Selamat hari raya pada semua kengkawan yang mengenali diri saja di alam masakan dan terima kasih pada resepinya  yang saya telah cuba di dapur. Saya mohon ampun dan maaf .

Hari ini saya tidak meletakan masakan sebab terlalu sibuk di dapur . Insyallah saya akan kemaskini catatan ini bila masa mengizinkan . Selamat beraya di kampung dan yang memandu kereta ...pandu lah dengan berhati hati .   

2 comments:

Mamasya said...

Slmt hari raya Aidilfitri kak Noor sekeluarga. maaf zahir dan batin andai ada salah silap.

HomeKreation said...

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin dari Along sekeluaga.
Juga salam sayang & rindu buar Noor cayang!