Monday, March 18, 2013

seafood lasagna

 Asalamualaikum ....dan alhamdulilah hari ini saya membuat lagi satu resepi lasagna yang baru saya belajar dari kelas memasak. Walaupun sebelum ini saya telah membuat lasagna sebegini tapi dengan resepi berbeza menjadikan cara penyedian menjadi mudah dan senang. Saya nie memang suka dengan yang mudah mudah dan cepat di masak dan sedap di makan hahaha.
So di pendekan cerita pada hari sabtu yang lepas saya kekelas..hehe dapat berkenalan dengan ramai akak akak dan adik adik maupun yang muda belia...hehe sebaya anak kat rumah. Apapun memang hepenning sangat bila masak memasak kan. Saya di gandingkan dengan Cik Liza. Satu kumpulan ada dua orang.
Eemm nanti saya letak entry tu ...suasana masa dalam kelas.

Hari ini saya memulakan sessi praktis saya di rumah sebab barang semua tersedia apa lagi...tapi kali ini saya tidak mengunakan daging burger laaaa saya guna  udang dan sotong saja. Semua proses sama cuba saya tukar benda main saja....kisar isi sotong dengan isi udang . Jika nak mencuba resepi ini sila kan ...saya scan resepi sebab saya malas nak ulang taip .
 



1 comment:

rahel said...

sedapnya lasagna...erm belum sempat nak buat...makan kat restotan jer jawabnya...hehehe