Wednesday, June 5, 2013

laksa

Agak lama mengidam nak makan laksa tapi kelmarin baru dapat membuatnya. Namun kelmarin juga gigi ku sakit berdenyut denyut alahai bagaimana nak menikmati laksa. Apapun kena makan juga sebab sudah tersedia . Semangkok kecil tanpa ulam ulaman dan segala benda di atas laksa .
Di rumah saya hanya Hb saja yang minat makan laksa . Penat juga nak menhabiskan nya. So kuah laksa hingga hari ini saya panas kan eeemmm lepas nie nak letak bihun pulak dengan kuah laksa ..ok kan.




5 comments:

Mamasya said...

Aslmkum
kat rumah kalau laksa semua suka...sy yg paling suka...ulang2mkn.
happy wedding anniversary buat Noor & suami moga tambah bahgia.
sama2 Noor mencuba kek snow....mmg sedapp.

Sue @ Nenie said...

Assalamualaikum...emmmm sedapnya laksa ni..kuahnya pun nampak pekatttt je

Sweet red cherry said...

salam kak noor..

saya peminat laksa..bulan posa paling selalu dapat makan sebab mama jual laksa di bazar ramadhan..

Ayam said...

Wasalam...mamashya...terima kasih di atas ucapan itu. Insyallah.Amin

Sue >> kuah agak pekat sedikit hehe sebab saya suka kuah yang pekat dan isi ikan banyak tapi jika laksa kedah
pula saya suka jenis cair..sedap juga. Apapun janji laksa ...saya suka sangat hehe.

Bibiwana Adiena >> bestnya jika emak berniaga laksa ...hari hari buleh makan .Mesti sedap emak awak buat jika selalu buat mesti terror.

Chik Mimi said...

sedap noor kalau bihun goreng makan dengan kuah laksa lagiii best