Monday, May 20, 2013

pizza bread

Roti pizza ini di buat sewaktu menghantar abah kembali ke rumahnya di Sbg.Jaya setelah hampi 10 hari bermalam di rumah. Itupun cukup seminggu abah dah mula bertanya bila nak hantar balik. Dia bukan nya tak suka tinggal di sini cuma katanya sunyi dari semua segi. Kita faham lah keadaan orang yang meningkat umur dia lebih suka bersembang . Tapi di sini bila Hb dan anak saja yang ada di rumah itupun setelah hampir petang.  

Roti pizza ini bersaiz kecil comel saya hanya letak kan hirisan hotdog dan tuna dan cheese mozarella.
Simple dan sedap jika letak lebih lebih nanti abah tak makan pulak.
Resepinya saya tak letak sebab dah letak sebelum ini. Saya masih guna resepi yang sama.
 

3 comments:

Chah said...

hahaha kak..tainoya tu ape kak? toye ke..kikiki...
meleleh gitu cis2 tu..mentang2 bua sendiri kan...main tabur2 sesuka ati la kan kak?

Mamasya said...

Aslmkum sis Noor
tengok cheese meleleh atas roti pizza itu...yummm sedappnya..

Noor Yusoff said...

Chah >> hehe typing error hehe nanti akak betulkan. Betul tu Chah bila kita buat sendiri letak jer...jika beli tu faham faham lah.

Mamasya >> hehe ...akak nie peminat cheese ...campuran dua cheese tu nampak cam terlebih lebih .