Friday, May 3, 2013

bingka labu


 Asalamualaikum di pagi Jumaat. Tanggal sehari saja lagi kita semua akan mengundi. Cepat betul masa berlalu dan panas bahang cuaca maupun politik memang terasa.sangat
Apapun berharap apa yang di pilih kita semua adalah satu kerajaan yang stabil dan pemimpin yang mempunyak akhlak yang baik. Amin

Berbalik kepada bingka labu hehe mula nak cuba buat chiffon labu tapi last minit terasa baru je makan kek so kita buat bingka la pulak.
Bingka pada mula nya warna cerah nampak macam tak ummph so saya tukar kepada mode grill pada 5 min terakhir bakar. Hasilnya tergelap lah sikit namun rasanya sedap gak. Hitam manis namun menawan.
Resepi saya tak letak lah tapi boleh refer pada entri yang lalu.




4 comments:

Amie said...

Sedapnya bingka labu.... kalau makan ni tak tahu nak berhenti, kenyang perut sebab teksturnya lembut & padat!

Chah said...

Suka! Mmg sedap...bingka seloyang...teh o panas se teko...jalannnn

Noor Yusoff said...

Salam Amie...betul tu Aimee masuk seketul dua dah p..hehe enuh.

Chah .....hehe chah kuih awak pun sedap selalu saya dok intai .

rahel said...

Kuih kegemaran ku....