Tuesday, October 27, 2015

puff sardin minum petang


Petang semalam terasa lapar sangat ....cari bihun ada tapi pelengkap kepada bihun tak berapa cukup dengan dua benda saja . Cari lagi maka terjumpa dengan puff pastry yang di beli tempohari  nun terperuk di bawah timbunan pastri popiah maka terhasil lah puff sardin yang kemban ini. 






Puff ini di beli untuk buat puff layer with custard tu ..ala macam rancangan Anna Olsen tu ..,,tapi hari itu gusi sakit maka tertangguhlah projek itu sekarang dah jadi lain. 




Tea time yang nampak bergaya habis tapi saya mampu jamah sekeping saja . Nampak cantik sedap tu ok lah sebab inti sardin kan tapi bila berusia sikit selera puff nie agak kurang sikit kot . Jika waktu single mingle dulu saya boleh makan berkeping keping tak kenyang tapi sekarang sekeping terus cari air bila dah minum air perut pun terasa penuh . Membazir pulak rasanya nak tunggu En Hb dan anak pulang ..lewat sangat , mereka sampai lewat terus minta nasi je . eemm next time kita frozenkan nak makan baru masuk dalam oven .




1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)