Sunday, September 14, 2014

apam nasi


Apam nasi ...nak jamah sebiji dua saja tapi bila buat sendiri jenuh juga nak habiskan. Jadi saya letak dalam freezer je. Nanti nak makan saya panaskan air dan wapkan lagi .
Alhamdulilah menjadi apam saya agak mekar juga. 
Ramai dah pun mencuba buat jadi saya tak letak lah resepi nya , Jika goggle pasti dah keluar berbagai .



2 comments:

Bicara Kak Noor said...

assalam Noor, lama jugak kaknoor tak buat apam ni macam sedap je kalau lama tak makan

JaSSNaNi said...

memang sedap kalau makan apam nasi sekali sekala.. di cicah sedikit kepala masin tu.. bertambah sebijik demi sebijik lah jawabnya.